vineri, 27 februarie 2009

porumbeii :D

Cand stateam langa facultate, intr-o zi in bucatarie, a venit un porumbel si n-a mai vrut sa plece. S-a asezat p un raft si nu a mai vrut deloc sa plece... l-am dar afara...de mai multe ori, dar el nu vroia. L-am hranit, bucataria s-a umplut de rahati, am tot curatat dupa el, il mai mangaiam... Dupa vreo saptamana cineva s-a oferit sa-l duca la tara undeva, la o crescatorie de porumbei..mi-a parut rau, mie-mi plac porumbeii (feed da pigeons! copyright vera ;), din pacate bucataria nu e spatiu cel mai potrivit pt cresterea porumbeilor. Cu ocazia asta am aflat ca iubitorii de porumbei se numesc columbofili, nu mi se pare prea grozav. Oricum am povestit asta pentru ca azi am vazut la UNATC doi porbumbeii. Dupa toate crizele, injuraturile si dramele, de prin scoala, mi s-au parut cam in contrast:

...se uitau la apus :))

Niciun comentariu: