marți, 24 februarie 2009

Cesky Sen

La capitolul 'sharing', un alt documentar ft tare pe care l-am vazut lately e 'Visul ceh'. Se difuzeaza din cand in cand pe tvrCultural, se gaseste si pe internet si il am si eu pentru cine e interesat.

„Visul ceh“ este un fel de documentar artistic în care doi tineri studenţi la Cinematografie din Praga, Filip Remunda şi Vit Klusak, şi-au propus şi au reuşit să demonstreze că obsesia consumeristă postcomunistă din Cehia a atins cota de avarie. Pe scurt, filmul înfăţişează povestea celor doi, care organizează o campanie publicitară în toată regula, cu pliante, outdoor, spoturi, slogan etc., pentru a lansa un supermarket-fantomă, undeva, pe un câmp cu verdeaţă de lângă Praga.

În ziua inaugurării, cei 4.280 de oameni veniţi să pună mâna pe produsele promoţionale au aflat că „Visul ceh“ nu e decât o butaforie, o schelă metalică peste care fusese întinsă o pânză colorată în culorile curcubeului.


(sursa: Cotidianul)

Si of course trailerul:

Niciun comentariu: