joi, 18 decembrie 2008

House and Host

Gazda noastra, Carlos (dreapta) si boyfriend-ul lui, Dani, fara de care comunicare noastra ar fi fost destul de dificila, deoarece Carlos vorbeste doar spaniola si catalana...oricum am stat intr-o seara la povesti intr-o limba inventata de noi care includea si multe semne pentru ca Dani nu mai facea fata cu traducerea. Cel mai amuzant e intr-una din ultimele zile cand ploua torential, Carlos si Dani sunt la servici, si il sun pe Carlos (ca el e gazda si numarul lui Dani nu-l am) sa-l intreb daca putem sa imprumutam o umbrela de la el, intr-un fel de spaniola...dupa vreo 10 minute a inteles ce vreau de fapt, a ras si a zis ca nu e nicio problema.
Carlos e pictor, dar nu ne-a aratat nicio lucrare de-a lui, a fost de-ajuns in schimb sa ne spuna ca el si-a aranjat casa in totalitate, el si-a vopsit peretii si ne-am facut o idee...cred k lui David i-ar fi placut apartamentul la nebunie; pereti colorati, multe obiectzele, de la chestii de valoare la tot felul de kitschuletze, dar tot apartamentul foarte personalizat. Imi pare rau k nu am prea facut poze...diminetile de obicei pt k eram singure in casa, Bianca si cu mine studiam toate colturile si ne uitam pe toate rafturile si etajerele si masutele, pentru ca era clar k toate lucrurile din casa aia au poveste, multe chestii legate de el si Dani, poze cu fiecare knd era bebe, ei sunt ft in love si asta s simtea si dadea un vibe ft misto casei. Dani lucreaza in televiziune, nu-mi amintesc exact ce si cum, dar din cauza englezei mai chinuite nu-mi da prea multe detalii, inteleg doar ca-i place pe platoul de filmare si ca se considera si el tot un artist. Vorbim despre lume, despre locuri, despre calatorii, despre Barcelona...Carlos si Dani iubesc Barcelona si nu ar pleca sa traiasca in alta parte niciodata. Amandoi au calatorit destul de mult dar spun ca in Barcelona au de toate si nu se pot plictisi niciodata. Imi spun despre locul lor preferat din Barcelona, nu e un punct turistic, din fericire, e in centrul vechi, o piata foarte micutza care se cheama San Felipe Neri, o pietzuca imprejmuita de multe ziduri pline de urme de la executiile ordonate de Franco, o piatza in care au murit multi catalani, dar care nu a fost tranformata in punct turistic... Imi povestesc cum printre primele lucruri pe care le-au discutat cand s-au cunoscut a fost locul preferat al fiecaruia, din Barcelona, si au descoperit ca din atatea locuri din Barcelona, amandurora le place piata San Felipe Neri cel mai mult si a fost un semn pt ei k e un pic de soarta la mijloc. Imi dau seama ca trebuie neaparat sa gasesc piata asta si fleemarket-ul din Encans, de care turistii nu stiu si unde cica se gasesc de 'de toate', lucruri foarte misto si speciale si foarte ieftine.

Niciun comentariu: