vineri, 19 decembrie 2008

Piata San Felipe Neri

Gasesc piata San Neri abea in ultima zi, cu mari greutati pt ca sunt ft praf si nu ma mai descurc cu harta. Cu Bianca sunt certata si ne-am separat (o idee cam proasta avand in vedere cat de luate suntem amandoua). De cand am aflat de piata si de fleemarket a plouat incontinuu asa ca nu am mai avut ocazia sa fac cine stie ce plimbari; am ajuns totusi la fleemarket-ul ala ca sa cumpar cadouri speciale si am fost foarte dezamagita sa vad obiecte foarte misto cum se distrug in ploaie...m-am gandit din nou la David, dar din pacate n-am mai avut baterie sa fotografiez tarabele cu balerine din portelan si vase si tot soiul de alte obiecte, asteptand in ploaie.
Revenind la San Neri, e o piata micutza si foarte sobra, care are vreo 3 intrari, dar mi s-a parut aproape imposibil de gasit, cu o fantana in mijloc, o terasa mica si ziduri ciuruite de jur imprejur , care arata intradevar destul de sumbru. Oricum locul are o incarcatura si un farmec al lui, inteleg de ce sunt Dani si Carlos asa atasati de el.


Niciun comentariu: