sâmbătă, 6 decembrie 2008

Retrospectiva 2008


In primul rand vreau sa le multumesc lui david, ioana,vera, bogdan pt blogurile ft tari prin care-si 'share-uiesc' experientele, mi s pare ft misto, eu kiar am descoperit multe lucruri noi si am vazut multe locuri noi si asa mi-a venit si mie ideea si cheful sa-mi fac un blog.
In al doilea rand...cu multe 'uPS' and 'DOwns' 2008 s apropie de sfarsit si m-am hotarat sa fac un bilant cu toate lucrurile importante despre care as fi scris p acest blog dak mi-ar fi venit ideea mai devreme, dar despre care nu stiu dak voi mai da detalii avand in vedere delay-ul:
... so, am avut parte de o prima plecare d aksa si am locuit 9 luni p strada Matei Voievod nr.65; mi-am inghetat anul 2 de fac; am plecat 10 zile la Barcelona, subiect asupra caruia cred k voi reveni si loc in kre trebuie sa revin;
...am participat la primul meu workshop cu TFF-ul - Masterclass 2008” – „Meisner, Chekhov, Buica - o abordare contemporană a Artei Actorului”, unde l-am cunoscut p Eugene, am reusit sa recunosc niste lucruri despre mine si am avut 4 zile p kre nu cred k o sa le uit vreodata;

...am fost in vama cu david si ioana pt prima data si mi s-a parut ft tare;
...am participat la al doilea workshop organizat d TFF - Improvizatie - Teatru Sport, and it was really fun, am si o lista cu reguli de improvizatie, (poate o s-o postez);
...am militat pt poneiul roz alaturi d Tanga in "Eu reprezint Romania";
...am participat la al treilea workshop organizat d TFF - "The Viewpoints" (un alt subiect asupra caruia o sa revin, knd o sa fac rost d ceva carte kre sa ma ajute sa explic mai bine principiile) ft tare anyway, eu le-as spune in traducere libera "perceptiile" si "receptariile" si pt asta am folosit dex-ul, dar tot nu m-am putut hotari intre cele doua, pt k metoda it i atrage atentia asupra tutror lucrurilo p kre le poti percepe, dar t invata cum sa le receptezi, suna cam confuz nu?...
... anyway, muvin on...m-am mutat din nou in Mihai Bravu nr 135, si am locuit acolo 1 luna si jumatate;
...am fost un weekend la Poiana Brasov la cea mai orginiala si frumoasa nunta ever,nu, nu k-n basme, nu k la romani, nu k-n filme, nu , nu stiu sa explic p scurt;
...am fost la Timisoara pt prima data, la "Evacuarea casei studentilor", great time/experience/low budget;
...am fost la muulte concerte, needs to be mentioned: Amon Tobin, Massive Attack si Tricky;
...m-am ingrasat, am slabit, m-am ingrasat and so on (dubios d mult..si d fapt asta nu cred k era d mentionat p blog);
...am castigat bani, lucrand la "Zilele Bucurestiului";
...am reluat anul 2 de facultate; am participat la Bridge Project cu Richard Foreman si Sophie Haviland, cu care uneori mi-as dori ft tare sa vorbesc;
...m-am intors acasa in Prevederii nr. 14-18/25 si am multe planuri coming up next si multe dorinte si multe vise...

Si tot insirand aici evenimente si momente mi-am dat seama k am si ceva poze relevante si lucruri p kre as vrea sa le detaliez putin, deci to be continued cu poze si povesti din lista d mai sus...

Niciun comentariu: