duminică, 1 martie 2009

la obor - la martzisor

Avem di tati...

...si antichitati
...si garga... pentru rucsandra..
si statuete - ingerasi....pentru david
...si plush pentru vera
..si la 10 cumparate, 2 gratis...
si insigne...
si flori artificiale...
...si... 'tu esti iubita mea'
si bijuterii colorate, dintr-un fel de plastilina dura...
...orhidee sau esarfe...
si muuulte pietre...semipretioase!
si zambilutze, zambilutzeee...!
si diferita floricele, fetze/figurine sau ganganii din ceramica pictata..
...si papushi...
si urechi roz cu puf!
si...
Domnul din imaginea de jos ma vede aplecata deasupra standului sau si-mi zice prietenos:
"Zi baiatu', ce-ti dau?", imi ridic privirea spre el nestiind daca face misto sau confuzia e reala... inteleg rapid: confuzia...e...reala, dupa expresia incurcata si descumpanita de pe fata lui:
"Ma scuzati!!! E din cauza frezei, doar din cauza frezei..mmm...vreti sa va uitati la bratari?! Uitati aia cu stelutze e ultima pe care o am, e foarte frumoasa, uitati-va, daca mai vreti ceva... " imi zice smerit, sperand ca totusi o sa cumpar de la el desi n-a nimerit-o cu sexu'. Nu cumpar nimic obvious, nu pentru ca m-as simti lezata, dar chiar nu are nimic misto :)))
...si 'Swarovski' a venit la Obor, asa s-ar zice dupa preturi:


Si martzisorul pentru bunica:

imi cumpar si mie unul:

Mama e mai pretentioasa, caut ceva purtabil si gasesc chiar o reprezentare a ei:

...mai friendly ce-i drept :P, o bufnitza dragutza, pe care o cumpar de la romina:

...o pustoaica, care e super funny cand serveste clientii sau 'negociaza'. E complet stangace, usor timida si tot timpul ezitanta:

(pare ca inventeaza fiecare pret pe loc: se uita la obiect, isi lasa capul intr-o parte ca si cum ar estima valoarea, face o pauza si tranteste pretul cu hotarare :) )

eu: "cat costa libelula?"
ea ezita... "aaaa... 20 de lei...." pauza "...da poti s-o iei si cu 17..."
eu: "da i-a cazut o piatra!"
ea:"auoleu...daaa...nu stiu daca am alta....da nu se vede..." examineaza libelula, incepe sa caute alta "hmh..uite acolo inca una...tataaa! da-mi aia te rog...libelula", ia libelula se uita la ea mi-o intinde fericita "uite asta le are pe toate!"
eu, examinez: "hah...stii de fapt asteia i-au cazut toate, uite-te bine."
ea se uita, e complet dezamagita: "ah....da nu puteti s-o luati pe ailalta sau.."
eu: " mai bine iau altceva.."
ea: "da luati altceva"
eu: "si astea-s la acealasi pret?"
ea: "nu...da..adik...da.."
eu: "cat e bufnitza?, da nu vreau lantz.."
ea: "da..sigur...aaa.... 10 lei!"
eu: " o iau."
ea: "sigur, stati sa va dau pungutza...mamaie!....da-mi pungutza.. dinaia mica!...uitati..."
eu:"merci"
ea: "cu placere!..."

Niciun comentariu: